Toimitusehdot

Ajan Lukko noudattaa toiminnassaan seuraavia takuu- ja toimitusehtoja

 

Turvallisuusalan yleiset tarjous- ja toimitusehdot TYTT 11

Asennustyöt, kotitalousvähennys, laskutus

Takuu- ja palautusehdot

 

 

 

Ajan Lukon verkkokaupan yleiset sopimusehdot

 

Näitä yleisiä sopimusehtoja sovelletaan Ajan Lukon ja sen asiakkaiden välillä Internetin välityksellä tapahtuvassa kaupassa.

 

1. Käyttöoikeus

 

Ajan Lukon verkkokauppa on tarkoitettu täysi-ikäisille, Suomessa asuville kuluttajille.

 

2. Asiakkaan vastuut ja velvollisuudet tilattaessa verkkokaupasta

 

Tilaus sitoo Asiakasta kun Ajan Lukko on vahvistanut tilauksen. Asiakas on velvollinen tarkastamaan, että vahvistus on saapunut hänelle ja että tuotteet vastaavat tilausta.

 

3. Tuotteiden hinnat

 

Tilatun tuotteen hinta on aina verkkokaupan sivulla tilaushetkellä näkyvä hinta. Mikäli tilaus toimitetaan Asiakkaalle postitse, hintaan lisätään toimituskulut. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Mikäli tuotteen hinta verkkokaupassa on 0 (nolla) euroa tai tarjouksen mukaan, vahvistetaan tuotteen hinta, saatavuus ja toimitusaika aina erikseen.

 

4. Toimitus

 

Ajan Lukon verkkokauppa toimittaa vain Suomeen. Tilaukset Suomen ulkopuolelle on tehtävä myymälän kautta.

 

Nouto:

Ajan Lukko lähettää asiakkaalle noutoilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa myymälästä. Mikäli tuote on mittatilaustuote tai räätälöity asiakasta varten (esim. avaintilaus, kaiverrustyö) säilyy veloitusperuste vaikka tuotetta ei noudettaisikaan. Säilytämme tuotetta 3 kk.

 

Postitoimitus:

Toimitamme tuotteet postitse. Noutamatta jätetyn paketin toimituskulut veloitetaan tilaajalta.Toimitusaika riippuu tilattujen tuotteiden saatavuudesta. Toimitusaika on yleensä neljä työpäivää, mikäli tuotetta on varastossa. Jos tuote joudutaan tilaamaan maahantuojalta määräytyy toimitusaika toimittajan mukaan. Postin käsittely - ja toimitusaika on lisättävä toimitusaikaan. Ilmoitettu toimitusaika on ainoastaan ohjeellinen eikä sido Ajan Lukkoa. Toimituskulut määräytyvät postin hinnaston mukaisesti. Lähetämme tilauksen aina niin, että lähetykselle tulee seurantakoodi.

 

Asennettuna:

Tuotteet, jotka on tilattu toimitettavaksi asennettuna, toimitetaan asennuksen yhteydessä. Noudatamme asennettavissa tuotteissa Turvallisuusalan yleisiä tarjous- ja toimitusehtoja TYTT 11.

Työveloitusaika on alkaen 1 h kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti riippuen työlajista.

 

5. Maksutavat

 

Verkkopankkimaksupalvelun kautta, jolloin maksu tapahtuu välittömästi tilauksen hyväksymisen yhteydessä. Ajan Lukon verkkokauppa toimittaa laskulla vain rekisteröityneille asiakkaille, joilla on y-tunnus. Ajan Lukolla on oikeus tarkistaa asiakkaan luottotiedot. Maksun myöhästyessä Ajan Lukolla on oikeus periä korkolain mukaista viivästyskorkoa sekä maksuhuomautuksesta aiheutuneet kulut. Kaikki toimitetut tuotteet ovat Ajan Lukon omaisuutta, kunnes ne on kokonaisuudessaan maksettu.

 

Maksut verkkokaupassa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

 

Mikäli haluatte maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Ajan Lukko Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy. Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille.

 

Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

 

Suomen Verkkomaksut Oy

y-tunnus: 2122839-7

Ohjelmakaari 10

40500 JYVÄSKYLÄ

Puhelin: 0207 181830

 

Verkkopankit

 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

6. Palautusoikeus

 

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilauksensa neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksesta on sovittava Ajan Lukon asiakaspalvelun kanssa etukäteen. Peruuttamisen on tapahduttava yllämainitun ajan kuluessa sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@ajanlukko.fi ja palauttamalla ko. tuote Ajan Lukkoon.

 

Asiakas vastaa palautuksen aiheuttamista toimituskuluista, mikäli tuotetta ei palauteta siinä olevan virheellisyyden vuoksi. Tilauksen peruuttaminen ja tuotteen palauttaminen edellyttää, että Asiakas palauttaa tuotteen viipymättä moitteettomassa kunnossa ja liittää palautuksen mukaan kopion lähetysluettelosta tai laskusta ja ilmoittaa palautuksen syyn. Myyntikelpoisesta virheettömästä alkuperäispakkauksessaan olevasta tuotteesta hyvitämme 70 % siitä veloitetusta hinnasta.

 

Tuotteen toimitukseen ja maksuun liittyviä välittömiä kuluja ei palauteta. Esim. jos luottoyhtiö on veloittanut suorituksesta provision, jota se ei palauta suoritusta hyvitettäessä, se katsotaan kaupan välittömäksi kuluksi ja vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta. Samoin tuotteen toimituskulu asiakkaalle.

 

Tuotteen on oltava myyntikelpoinen, eikä pakkauksissa saa olla ylimääräisiä merkintöjä. Tuote on palautettaessa pakattava niin huolellisesti, ettei sen pakkaukseen tai itse tuotteeseen aiheudu vaurioita kuljetuksen yhteydessä. Asennustilausten mahdollinen peruutus on tehtävä ennen asennuksen alkamista, viimeistään sovittua asennuspäivää edeltävänä päivänä. Myöhässä tapahtuneista peruutuksista veloitetaan työlle varatun ajan mukainen veloitus.

 

Mikäli tilaukseen on sisältynyt mittatilaustuotteeseen verrattavia tuotteita (esim. taloyhtiökohtaiset avaimet, sarjatietokyselyt, mittaan tilatut tuotteet, sarjoitustyö, kaiverretut kilvet, tuotteiden koodaus jne.) tuotteella ei ole palautusoikeutta tai toimitussisällöstä veloitetaan valmisteluun aiheutuneet kulut tai mittatilaustuotteen hinta.

 

7. Reklamaatio

 

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on virheellinen tai vahingoittunut, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä Ajan Lukkoon välittömästi tuotteen saatuaan. Virheellinen tuote palautetaan postikuluitta lähettäjälle. Palauttaminen tapahtuu reklamaation jälkeen.

 

Mikäli tuote on virheellinen, Ajan Lukolla on aina ensisijaisesti oikeus korvata tuote vastaavalla virheettömällä tuotteella tai palauttaa mahdollisesti maksettu kauppahinta Asiakkaalle. Emme vastaa tuotteen palauttamiseen liittyvistä välillisistä kuluista.

 

8. Ylivoimainen este (Force majeure)

 

Ajan Lukko ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force majeure) aiheuttamista viivästymisestä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

 

9. Riitojen ratkaisu

 

Ajan Lukon ja Asiakkaan välistä sopimusta koskeviin mahdollisiin riita-asioihin, mikäli niistä ei päästä sopimukseen, sovelletaan Suomen lakia.

 

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada rat­kaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalau­takunnan (www.kuluttajariita.fi) käsittelyyn.

Ennen asian viemistä kulutta­jariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhtey­dessä maistraattien kuluttaja­neuvontaan (www.kuluttaja­neuvonta.fi). 

 

10. Takuuehdot, kts. Ajan Lukon takuuehdot

 

 

PÄIVYSTYS 24/7

03 2541 600

 

Pirkanmaan alueen lukkoseppäpäivystys 24/7

 

Lue lisää ›

 

 




Sulje sivuvalikko
Mainostoimisto Semio | Webio julkaisujärjestelmä