Avainhallinta ja lukostonhallinta

Täysin paperiton TURVAKSI®LokiTime avainhallinta

 

 

Mobiililla avainkuittaustyökalulla hoidat avainten luovutukset ja palautukset vaivattomasti tablet -tietokoneella suoraan asiakkaan luona, toimistolla tai vaikkapa laiturin nokassa.

 

Vastaanottajan allekirjoitus tallentuu automaattisesti sähköiseen asiakirjaan ja on aina löydettävissä sähköisestä avainhallinnasta.

 

EU:n tietosuoja-asetukset avainhallinnassa kuntoon kerralla. Ohjelmistossa GDPR-valmius per heti.

 

 

 

Sähköinen avainkuittaus

 

Ohjelmistolla hallinnoit kiinteistösi kaikkia avaimia samasta paikasta, missä päin maailmaa tahansa. Sinulla on aina ajantasainen tieto siitä kenelle kiinteistön avaimia on luovutettu ja kenellä niiden kuuluisi olla.

 

Avaintietojen tuonti onnistuu helposti mistä tahansa lukitusjärjestelmästä, jonka jälkeen ne ovat sähköisesti käytettävissäsi. Voit myös liittää jo olemassa olevia avainluovutussopimuksia sekä vanhoja avaimia järjestelmään.

 

 

 

 

 

 

 
Kuittaus
  • Lainaa mitä vaan, kuittaukset talteen pilvipalveluun ja seuranta selkeäksi.
  • Kaikki dokumentit sähköisenä samassa järjestelmässä - ei enää mappipinoja tai papereiden pyöritystä.
Avainhallinta
  • Tieto kenellä avain on.
  • Monipuoliset hakutoiminnot
  • Rajaton määrä kiinteistöjä ja avaimia
  • Palveluntarjoajien yhteiskäyttöön jos avaimia luovutetaan samaan kiinteistöön eri paikoista
Työkalujen hallinta
  • Kiinnitä tagi työkaluihin tai tarvikkeisiin joita lainaat eteenpäin ja joiden kirjanpito on työlästä. 
  • Kun lainaat ota kuittaus tablettiin ja muotoile sopimusteksti haluamaksesi.
  • Kun tavara palautuu, tehdään palautus ohjelmaan, lainaaja saa vahvistuksen sähköpostiinsa palautuksesta ja kirjanpito päivittyy automaattisesti.
Avainnippujen hallinta
  • Lainaatko kokonaisen avainnipun kerrallaan? Kiinnitä tagi avainnippuun, kerro ohjelmalle mitä avaimia nippu sisältää ja lue NFC:llä tagi tabletille. Kaikki avaimet siirtyvät lainaan kerralla. Aikaa säästyy ja työskentely tehostuu.

 

 

 

 

 
Löysitkö logollamme varustetun tunnisteen?

 

 
Jos kiinteistöönne on hankittu avainhallinta avainturvapalvelulla pystymme selvittämään oikean omistajan.

 

Tee ilmoitus tästä

  

 

 

 

Miksi valita LokiTime Avainhallinta?

 

 
Avainhallinta pilvipalvelu

Kaikki tiedot pilvessä

Avaimet kuitataan mobiilisti tabletilla ja niistä muodostuvat avainsopimukset (PDF) tallentuvat reaaliaikaisesti pilveen, missä niitä voidaan helposti hallinnoida. Sinulla on aina tieto siitä kenellä avaimet ovat ja mikäli niitä ei ole palautettu ajoissa.

 

 

 

LokiTime Avainhallinta soveltuu kaikkien avainten hallintaan

 

Kaikkien avainten hallintaan

LokiTime Avainhallinta on pilvipalvelu kaikkien avainten ja kulkutunnisteiden lainauksiin, luovutuksiin sekä hallintaan. Se soveltuu myös muiden lainattavien tavaroiden, kuten työvälineiden, kuittauksiin. Yhteensopiva minkä tahansa lukitusjärjestelmän tai avainkaapin kanssa.

 

 

LokiTime avainkuittaukset on helppo käyttää

Helppo käyttää

Palvelu on helppo ja nopea ottaa käyttöön  – tarvitset ainoastaan Android-tabletin ja internet-yhteyden.  Mobiilisovellus on pitkälle automatisoitu  eikä sen käyttö vaadi erillistä koulutusta. 
Helppoa kuin heinänteko.

 

LokiTime Avainhallinta soveltuu eri palveluntarjoajien yhteiskäyttöön

Soveltuu yhteiskäyttöön

LokiTime Avainhallinta soveltuu asiakkaan omaan käyttöön sekä eri palveluntarjoajien kuten lukkoliikkeen, huoltoyhtiön ja isännöitsijän yhteiskäyttöön. Kaikilla on sama, reaaliaikainen, tieto jokaisesta kiinteistöstä ja avaimesta.

 

LokiTime Avainhallinnan avulla säästä aikaa ja rahaa

Säästä aikaa ja rahaa

Keskity olennaiseen! LokiTimella pääset eroon papereista ja manuaalisista työvaiheista, minimoit virhekirjaukset,tietojen katoamiset sekä reklamaatiot. Palvelun avulla liiketoimintasi tehostuu  ja työaikaa säästyy.

 

LokiTime Avainhallinta on GDPR-valmis

GDPR

LokiTimessa hallinnoidaan ainoastaan ajantasaista, palvelun käytön kannalta välttämätöntä, avain- ja henkilötietoa.  Ei mitään muuta.

 

 

 

Kiinnostuitko sähköisestä avainhallinnasta?

 

Tilaa veloitukseton esittely mia.toivonen@ajanlukko.fi tai soita (03) 2541 600 tai laita viestiä oheisella lomakkeella asiakaspalveluumme. 

 

Avainhallinnan tietosuoja 

Lokitime
Ajan Lukko



 

 

 

Mitä on avainhallinta?

 

Turvallinen ja tehokas tapa hallita kulkuoikeuksia

 

Avainhallinta on tärkeä osa yrityksen kokonaisturvallisuutta. Asianmukainen, suojatuilla avaimilla toimiva lukosto on jo hyvä alku, mutta toimivaan ratkaisuun tarvitaan myös toimintatapa avainten hallinnointiin sekä käyttöoikeuksien ja turvatasojen ylläpitoon. Lisäksi on tärkeää varmistaa, että tilaus- ja toimitusprosessit ovat selkeitä - näin hallinnointi on mahdollisimman kustannustehokasta. Olemme koonneet kaikki avainhallinnan perusedellytykset eli helppokäyttöisyyden, turvallisuuden, reaaliaikaisuuden ja kustannustehokkuuden yhdeksi kokonaisratkaisuksi TURVAKSI® lukostonhallintapalveluksi.

 

TURVAKSI® palvelut kokonaisratkaisuna

 

Palvelumme perustana on turvallisuuden kokonaisuus. Ensin mietitään turvallisuustavoitteet ja sovitaan niiden pohjalta pelisäännöistä kiinteistön omistajan, manageeraajan ja avainten vastuuhenkilöiden kanssa. Sen jälkeen työnjako vahvistetaan tekemällä palvelusopimus. Tällöin sovitaan myös lukitustöihin liittyvistä periaatteista sekä dokumentaation ylläpidosta ja säilytyksestä. Kun perusta on mietitty, palvelun käyttöönotto tapahtuu helposti ja se tukee uutta toimintatapaa. Järjestelmä on selainpohjainen eikä se vaadi asiakkaalta asennusta tai päivitystä. Huolehdimme kokonaisuudesta, lukostojen päivityksistä ja avainten jaosta niin, että asiakas voi halutessaan seurata toimenpiteitä ohjelmasta tai toimitamme raportin sovituin määrävälein.

 

Palvelulla voidaan ylläpitää mitä tahansa kiinteistön tunnisteita. Näin toimien esimerkiksi vuokrasuhteen päätyttyä tai henkilön poistuessa yrityksestä, on helppo selvittää yhdestä raportista mitä avaimia, tageja, lähettimiä ja tunnisteita henkilön tulee palauttaa. Esimerkiksi kulunvalvontaovista saadaan lukostokaaviomuotoinen dokumentti, josta on helppo seurata mihin oviin käy kunkin henkilön kulkutagi.

 

Palveluun tallennetaan myös hallinnoitavan kiinteistön pohjakuvat. Näin varmennetaan, että puhutaan oikeista tiloista vaikka yhteyshenkilöt eivät istuisi saman pöydän ääressä.

 

TURVAKSI® avainhallintapalvelu toimii reaaliaikaisesti

 

Palvelumme pysyy aina ajan tasalla ja turhat uudelleensarjoitukset vähenevät. Palvelu kertoo reaaliaikaisesti, kuinka paljon avaimia kaikkiaan on ja kenen hallussa avaimet kulloinkin ovat. Myös määräaikaisten avainten palautusten seuranta ja avainten lisätilaukset hyvissä ajoin hoituvat kätevästi. Noutovalmiista avaimista käyttäjä saa ilmoituksen halutessaan tekstiviestinä tai sähköpostitse. Lukostonhallintapalvelumme kautta nähdään myös mitkä avaimet avaavat kiinteistön yksilöidyn lukon.

 

TURVAKSI® avainhallintaa turvallisesti

 

Järjestelmä on turvallinen. Vaikka käyttäjätunnus joutuisi vääriin käsiin, salasana on vain tunnisteen haltijalla. Ohjelmisto toimii selainpohjaisesti, mutta se on suojattu uusimmalla tekniikalla, joten tietoturvan taso on korkea.

 

TURVAKSI® avainhallintaa tehokkaasti

 

Hallintajärjestelmä vähentää työn määrää. Käytännössä tämä tarkoittaa, että tiedot voi viedä saman tien tietojärjestelmään, ilman manuaalisia välivaiheita. Järjestelmän käyttöönoton yhteydessä perustamme tietokannan kaikista asiakkaan kohdekiinteistöistä ja sovittaessa huolehdimme tietojen ajan tasalla pitämisestä.

 
Tavoitteenamme on vähentää Sinun työtäsi!

 

Jos avainhallinta ei kuulu ydinliiketoimintaasi ja se tuntuu hyvistäkin ohjelmistoista huolimatta vievän liikaa aikaa, ulkoista se kokonaan meille. TURVAKSI® palveluiden tarkoitus on helpottaa toimintoja tai ottaa ne kokonaan haltuunReferensseinämme on useita kiinteistöalan ammattilaisia, jotka ovat ulkoistaneet palvelun kokonaan meille. Joustava toimintamme ja kyky tarjota parhaat ratkaisut muuttuviin tilanteisiin on erikoisalaamme.

 

Järjestelmäkoulutus mukana paketissa

 

Vaikka palvelun käyttö on helppoa, tarjoamme aina käyttöönoton yhteydessä kattavan järjestelmäkoulutuksen.

 

 

 

 

 

© Ajan Lukko 

ASIAKASPALVELU

(03) 2541 600

______________________

Kyllä kiitos, haluan
lisätietoja palveluistanne.

Nimi *
Puhelin *
Sähköposti
Viesti *

Pakolliset kentät * 
Kirjaudu TURVAKSI® avainhallintapalveluun

(IE-selaimella)

 

Avainten ja kulkulupien teko on nyt luvanvaraista

Vuoden 2019 alusta lähtien kaikilla lukitusjärjestelmiä, kulunvalvontajärjestelmiä ja hälytysjärjestelmiä asentavilla, korjaavilla ja muuttavilla yrityksillä tulee olla turvallisuusalan elinkeinolupa haettuna poliisihallitukselta.

 

Hyväksymistä edellyttäviä turvasuojaustehtäviä saa suorittaa ainoastaan yritys, jolla on turvallisuusalan elinkeinolupa, ja näitä tehtäviä suorittavilla henkilöillä tulee olla turvasuojaajakortti.

 

Isännöintiyritykset ja huoltoyhtiöt saavat jatkossakin luovuttaa ja vastaanottaa avaimia ilman elinkeinolupaa, kun kyseessä on pelkkä merkintä järjestelmään ja asukkaan kuittaus. Jos isännöinti- tai kiinteistönhuoltoyritys myös hallinnoi sähköistä lukitusjärjestelmää, eli lisää tai poistaa kulkuoikeuksia tai avaimia, yritys tarvitsee elinkeinoluvan. Yksittäisistä tyypillisistä huoltoyhtiölle kuuluvista tehtävistä ovensulkijan vaihto ei lupaa edellytä.

Lähde: www.isannointiliitto.fi

 

 

Lukkoseppä 24h ja lukkoliike palvelut Tampereen seudulla

Kangasala, Lempäälä, Nokia, Pirkkala, Vesilahti, Hämeenkyrö, Orivesi, Pälkäne, Ylöjärvi Sastamala, Valkeakoski, Kyröskoski, Akaa, Toijala, Viiala, Sahalahti

Sulje sivuvalikko